۱۵ خرداد ۱۳۸۸

اينجا را خواهم نوشت

خيلی وقت ميشه که تصميم گرفته بودم اينجا را بنويسم، اما کمی سخت بود از بلاگفا دل بکنم. به هر جهت رسماً از امروز اينجا را افتتاح می کنم. اگر قبلاً مشتری مطالب بلاگ اول من در مالزی بوديد، لطفاً از امروز اين بلاگ را دنبال کنيد. با تغيرات تکنولوژی ما هم بايد تغيير کنيم. اينجا امکانات برای مانور زيادتر است و می توانم از نقشه، کليپهای ويدئويی و تصاوير هم استفاده کنم. از دوستانی هم که مطالب را از فيدر RSS دنبال می نمودند، تقاضا می کنم آدرس جديد را به فيد خوانها اضافه کنند. مسئوليت تمام مطالب نوشته شده در اين بلاگ به عهده من ( آرش تودشکی ) می باشد.

۲ نظر:

  1. سلام مبارک باشه
    فک کنم من نفر اولی هستم که اینجا رو کفش کردم راستی فک کنم شما هم مثل من از تم های فارسی بلاگر استفاده می کنی اکه دست آدمو زیاد توش باز نیست در حد اصلیش
    به حر حال مبارکه
    یه نظرم اگه یزاری بدم !!!
    عکس قبلیت که با سیبیل هستی یه چیز دیگس
    آدم وقتی وارد وبلاگت میشه حسابی می کرخه!! :)

    پاسخحذف
  2. منم اولين بلاگم توو سال 82 توي بلاگ اسپات بود. ولي اون موقع به سبب كثرت سوات (!!!!!!!) زياد نميتونستم باهاش كار كنم. مجبور شدم از دست خودم نجاتش بدم!! :-p
    به هر حال تبريكات نسبت به نقل مكان...
    در فيد خوانمان تغييرات ميدهيم...

    پاسخحذف