۱۴ شهریور ۱۳۸۸

يک دوستی پايدار

اصولاً براي من خيلي سخت است که به افراد اعتماد کنم. اگر چه در ظاهر با همه مردم با احترام رفتار مي کنم، اما هميشه به افراد و اطرافيانم به شدت مشکوک هستم. من را با يک بيمار مبتلا به پارانوئيد اشتباه نگيريد. همه چيز تحت کنترل است.

اميدرضا سعادتيان و آرش تودشکی
مطمئناً هيچ کسي را پيدا نمي کنيد که بگويد اولين قدم را براي دوستي با آرش تودشکی برداشته و موفق شده است. چه بسيارند افرادی که در سی سال اخير بدون توجه به اين جمله، تلاش کردند دری به دوستی با من باز کنند، غافل از اينکه با ميل خويش قدم در باتلاقی عميق خواهد گذاشت و هر چه در آن بيشتر تلاش کنند، ساده تر در آن فرو خواهند رفت. من زياد هم سنگدل نيستم. راه فرار برای دوستان نا خوانده هميشه باز بوده است. آن کسی کمتر زيان ديد که سريعتر از باتلاق آرش تودشکی فرار نمود و سعی نکرد برای دوستی با آرش تودشکی، از جايي که هست جلوتر بياييد. اما اگر شروع کننده ارتباطي خودم باشم محال است آن را قطع کنم. اين يک قانون نوشته شده از ابتداي تولد تا امروز در زندگي آرش تودشکي است و هرگز قابل تغيير نيست. اميدوارم با خواندن اين متن، کسی وسوسه نشود تا چيزی که گفتم را آزمايش کند. چرا که در اين راه ضرر بسياری خواهد ديد.
اميدرضا سعادتيان (مهندس جوان) يکي از دوستاني است که کاملاً اتفاقي با او برخورد کردم. از روي ناچاري بسيار تلاش کردم تا هر طور ممکن است با او دوست شوم و سرانجام موفق شدم. نه به خاطر اينکه او معروفترين و موفقترين بلاگ نويس در مالزي بود. ويژگي هاي خاص شخصيتي اميد مهمترين عامل براي انتخاب او به عنوان صميمي ترين دوست دوران زندگيم بود.
او نتيجه بزرگترين تلاش من براي بدست آوردن يک چيز در سخت ترين مرحله زندگيم است. چيزي را که به سختي به دست آورده ام هرگز به آساني از دست نخواهم داد. در طول يک سال و نيم هم خانه بودن و چند سال ارتباط مداوم ما با يک ديگر به من ثابت کرد که او فردي متفاوت با ساير افراد اجتماع و بسيار قابل اعتماد است. منافعي که از دوستي با اميدرضا سعادتيان بدست آوردم واقعاً بينهايت است.
بارها با چشم خودم ديدم که به دشمنانش با اينکه در دشمني و خيانت آنها ترديدي نبود، چه مادي و چه معنوي کمک نموده و هنوز هم به آنها کمک مي کند. باور کردن چنين چيزي غير ممکن است. اما اين يک ويژگي مهم در شخصيت اميد رضا سعادتيان است. او اگر تصميم بگيرد به کسي کمک کند اين کار را انجام مي دهد، چه دوست و چه دشمن. دوستي با اميدرضا درست ترين انتخاب من بوده است.

۵ نظر:

  1. واقعا بهتون تبريك ميگم بابت داشتن هم‌ديگه. هم شما و هم اميدخان. ايشالا كه هميشه‌ي هميشه، پُشت و پناه هم باشين و قدر هم رو بدونين، چون توي اين دوره و زمونه، اصلي‌ترين چيزي كه پيدا نميشه، يه آدم صاف و صادق و مورد اعتماده.

    پاسخحذف
  2. سلام اقای تودشکی امیدوارم که این دوستی بسیار ارزشمند سالهای طولانی پایدار بمونه وهمیشه موفق باشید .هردوی شما عزیزان از بهترین وبلاگ نویسانی بودید که درباره مالزی بهترینها را نوشتیدوبهترین راهنما بوده وهستید
    همیشه موفق وپایدار باشید

    پاسخحذف
  3. سلام. یه پپسی برای هر دو شما باز کنم!!!!
    موفق باشید

    پاسخحذف
  4. چشم بد دور براتون آرزو میکنم در هر جای دنیا که بودید شاد, موفق ,خرسند وهمیشه دوست ویاور هم باشید

    پاسخحذف