۰۵ دی ۱۳۸۸

بررسی آماری سه ماه اخير

از تاريخ 25 سپتامبر 2009 با نصب يک سيستم آماری بر روی اين بلاگ، اقدام به جمع آوری اطلاعات بازديد کنندگان نموده ام. در اين پست سعی می کنم يک گزارش تقريباً کامل آماری از بازديد کنندگان اين بلاگ ارائه نمايم.
در طول اين سه ماه جمعاً 1,533 مرتبه مراجعه به اين بلاگ توسط 717 بازديد کننده صورت گرفته است. در طی اين مراجعات، صفحات بلاگ 2,628 بار مطالعه قرار گرفته است. بر اين اساس سهم مطالعه هر بازديد کننده بطور متوسط 1.71 صفحه بوده است. همچنين بطور متوسط يک دقيقه و 49 ثانيه برای مطالعه اين بلاگ توسط هر بازديد کننده صرف شده است. حدود %46.44 بازديد کنندگان برای نخستين بار به اين بلاگ مراجعه کرده اند.
Google Chart

در مدت سه ماه در مجموع از 30 کشور مختلف به اين بلاگ مراجعه شده است که بيشترين بازديد از کشور مالزی با %60.14 و پس از آن ايران %29.5 و ايالات متحده امريکا %3.98 درصد انجام شده است.
Google Chart
بيشترين ميزان ورودی به اين بلاگ %63 طريق بلاگ ها و سايت های ديگر، %19 با تايپ آدرس بلاگ به صورت مستقيم، %13 از موتورهای جستجو و مابقی از طرق ديگر بوده است.
Google Chart
%13.7 بازديد کننده ها از طريق آدرس بلاگ قبلی من به اينجا مراجعه کرده اند و پس از آن %13.44 از بلاگ مهندس جوان، %12.2 موتور جستجوی گوگل، %6.26 از بلاگ مالزی نشين، %2.61 از بلاگ روزهاي بي تکرار من در ايران و مالزي و مابقی از ساير سايتها مراجعه نموده اند. پسری که باد را مهار کرد جذاب ترين مطلب برای خوانندگان بوده و پس از آن معرفی سيستم عامل جديد گوگل کروم، گرفتاری، شايد يازده سال ديگر، اسرار جنگی مفقود شده نيکلا تسلا، علم و اهميت آن و ... در رتبه های بعدی قرار دارند.
بازديد کنندگان اين بلاگ در ايران از شهر تهران با 174 مراجعه، اصفهان با 78 مراجعه، مشهد با 22 مراجعه و سپس شهر های ديگر بوده اند. همچنين بازديد کنندگان در مالزی از Kajang با 344 بازديد، Kuala Lumpur با 284 بازديد، Petaling Jaya با 250 بازديد بوده اند. اين در حالی است که در ايران تنها 12 بازديد کننده و در مالزی تنها 8 بازديد کننده ثابت هر روز مطالب اين بلاگ را مطالعه می نمايند و مابقی بازديد کنندگان بصورت اتفاقی و بعضی حداکثر 5 مرتبه در طول اين سه ماه به اين بلاگ مراجعه نموده اند. همچنين آمار نشان می دهد که اين بلاگ فقط 24 بازديد کننده ثابت دارد.

۱ نظر:

  1. خسته نباشین! شما به عنوان آمارگیر وبلاگستان استخدام شدین!!!!!!
    به عنوان تقدیر از این کار ارزشمند، چار بار رفرش میزنیم که آمار بره بالا!!! :D

    پاسخحذف